Alla inlägg den 11 juni 2020

Av allasolikavarde - 11 juni 2020 20:59

Ja, vad säger man?


Detta kanske inte tycks så stort utanför veganvärlden. Men det är en stor snackis i veganvärlden, som ju är som en sekt. Alltså dumt att stöta sig med veganer genom att göra "rasistiska" inlägg.


       


Vad man nu än tycker om inläggen så kan det tyckas lite olämpligt att göra sådana inlägg i sitt eget namn. Men det får mig att känna mig lite bättre att jag inte är ensam i mina känslor - samtidigt så skulle jag inte uttrycka mig riktigt SÅ illa som han gör här. Så det känns skönt att det finns andra som är sämre än mig.   


Vill man uttrycka sig rasistiskt kan man ju starta en anonym blogg... Eller skriva på Flaskback.


(jag skriver inte ut några namn i detta inlägg, så att det inte blir sökbart)

Av allasolikavarde - 11 juni 2020 16:26

Nu i dessa tider när lågkompetenta och kriminella slåss mot polisen för att avskaffa polisen (jag kan tala om hur det kommer att sluta - nämligen genom att de hederliga människorna, främst vita, kommer att flytta från städerna) så kan det vara lämpligt med ett av mina favoritklipp från The Simpsons:


I dessa tider när SVT kallar kravaller för "demonstrationer"... Ja för vi vet ju vad kravaller syftar på så det ordet vill de inte använda...


Att det dör lite vita och lite poliser och andra hederliga personer är inte så viktigt, för det dog ju EN SVART (kriminell) person. Snyft snyft, rasism, snyft, snyft.


Så här kunde polisen göra på den gamla goda tiden:


Vad ska man ha för "rättigheter" när ens mål är att förstöra samhället?


Visst är det lustigt att vänstern alltid har "rätt". När högern ger sig på polisen så är det upplopp, när vänstern gör det så är det en "befogad protest mot rasism och polisvåld".

En sak är säker: det här slöddret är inte nöjt förrän de raserat hela samhället. Och vad ska de göra sen då? Tyvärr är de får dumma och lågkompetenta för att göra något annat än att sälja droger.


Jag frågade en person från Detroit nyligen, vad som var orsaken till Detroits problem. Vad hon sa? "Rasism". Hmm ja, även en stad där 85% är svarta så är de inte nöjda utan ska gnälla över "rasismen". De blir aldrig nöjda. De förstör sina egna områden och sen åker de och förstör andras områden också. Vilka skräpmänniskor!

Ovido - Quiz & Flashcards